Jag mår som jag förtjänar.

Vaknade nyss. Ibland får man skylla sig själv, helt enkelt. Det var tur att Hanna ringde för annars hade jag inte kommit upp i alla fall. Hon hade mycket på hjärtat, hon. Precis som hon brukar ha. Hon hade redan hunnit promenera runt halva stan - jag sov. Joo, men jag ska ju på spinning i kväll så jag hinner nog göra av med lite energi jag med, ska ni se.

Pappa rusade in nyss också, han undrade väl liksom vad jag gjorde på kökssoffan i pyjamas kl. 1 en torsdag. Det undrade jag med, kände jag. Han sa inte vad han skulle göra, sa inte hej och lämnade sedan mig på köksoffan och åkte in till stan. Jaja, det är väl sånt pappor gör. Nu ska jag nog äta upp resterna av min sallad, duscha och åka in till Motala för att träffa Sofie innan hennes intervju på Östenssons (märk tonläget!).

Simma lugnt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback