Jag? Sambo?! Ha - ha

Stackars den jäveln som en dag kommer tvingas att bo ihop med mig. Det är inte med sarkasm jag skriver detta utan helt seriöst. Jag hoppas jag kan få medicin för mina gravar hormonrubbningar och en godisautomat stående på rummet, då kanske det skulle fungera. Men annars. Räkna med klipp-kort på vårdcentralen.

Mitt nya liv i alla fall. Det kommer nog bli bra. Först ska jag kämpa mig igenom några tunga veckor i Mullsjö. Exakt 11 dagar till. Det klarar jag väl? Kanske 12? Kanske 13..? Beroende på när Berk kommer hem. Men när hon är hemma sen så kommer jag tvinga henne till allting. Nu finns det ingen återvändo. Ingen.

Livet vände på en dag. Och jag med. Nu är jag nästan pigg till&med. : )
Haaank - BEATE KOMMER HEM!

P

Uppdatering:

Kvällens citat:

Fan, man skulle behöva't asså . Håller på att gro igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback