Jobbigt!

The, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the, the!

Kom in från stallet för cirkus en timma sedan och nu har jag duschat, tvättat och gjort lite stretch- och smidighetsövningar. Snart tänkte jag slå på en film på datorn men jag vet inte om jag kanske hellre vill se IDOL. Jag kan ju börja titta på filmen så får vi se i fall den är bra eller inte.

En tung och jobbig förstadag. Jag slapp släppa ut föör många hästar i morse, men fick i stället hela lunchfodringen och middagsfodringen själv. Inte skojigt. Mira (hon hette tydligen inte Maggan..?) löshoppade idag, hela 110 cm. :) En riktig höjdhoppare, lovade. Tss.
Har inte ridigt något idag för jag ville ta det lungt med foten, annars skulle jag rida ut på Rayon men det fick Sofia göra i stället. När de stuckit iväg fick jag ett sms "hovslagaren kmr om 20 min, börja med Never" och då hade inte jag sett det. Helt plötsligt stod han i dörren och förväntade sig att jag skulle vara klar, vilket jag inte var eftersom jag stod med mobilen i min hand fortfarande. Stressad skyndade jag iväg efter Never.

Snart ska jag gå ner och ta mig en mack-jävel och lite THE.

Fick reda på att Kicki skulle med till Breeders idag så nu blir det itne Christoffers mamma och jag som hänger utan Kicki och jag. Kicki är en tjej som jobbad här hela sommaren. Sofia formulerade sig lite klumpigt förrut och sa som svar på Ulles fråga "Men Kicki är ju kvar här så jag får hjälp av henne när ni är på Breeders eller?" att "Nej, Kicki följer med oss. Det måste ju gå snabbt där på tävligen och Kicki är ju snabb och kan redan allt." Mhm. Thanks. Men lite avlastning blir ju inte fel. Jag följer med och har roligt i alla fall.


Jag lever på hoppet nu och att min kropp håller!

P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla skitunge :)

2008-10-02 @ 08:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback