Let's see, now I'm tired.

Nu ska jag precis till och lägga huvudet mot kudden. Jag är helt bombad i hela kroppen!

Kvällsfodrade, tittade på Idol och läste ett kapitel i min helsnurriga bok innan jag satte mig här igen. Det räcker, kan jag meddela. I morgon blir det full rulle och då är det jag som ska vara 100% skärpt i huvudet. Jag ska försöka memorera in alla sadlar och träns i morgon. De som ska med är samma gäng som till Ljungby för några helger sedan, alltså, Consenza, Roncorde, Lime, Never Stop och Kanel. Carina är säkert där i morgon precis som Sessans mamma. Jag vet också att det är jag som sover en halvtimme i lastbilen i morgon på väg in till Jönköping. Som tur är så är det inte så långt att åka, men tredagars i all ära tar kol på en. Jag tycker alla som tävlar tredagars med 5 hästar ska ha en eloge!

Nu ska jag sova och förbereda mig för en morgon med Doggie!

Jag för ett år sedan i Göteborg.


P i höstmörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback