Like the open seas and shores

Hur mår ni en gråmulen tisdagsmorgon? Jag ställde klockan på 10:30, bara för att, liksom. Vaknade kl. 12:30 i stället. Det är inte riktigt enligt planen, känner jag.

Idag var det ju full rulle från morgon till kväll (viss ironi) och jag har inte ringt Beate än (nej, jag sover inte, längre). Jag hade förövrigt världens dröm i natt. Jag ville aldrig vakna. Vi ska inte gå in på några detaljer men det var helt underbart, i Thailand. Solen, värmen, tunna kläder. Allt var precis som det ska vara. Why, oh, why?

Idag ska jag också försöka ta mig in till stan och köpa jäst och rågmjöl. Det blev liksom inte riktigt så igår. Jag ska också köpa ett frimärke så jag kan posta min ansökan. Jag är på hugget idag - inte.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback