Lyckad och underbar kväll

Idag antar jag att jag får ta det att jag mår som jag gör. Vaknade med huvudvärk och är bara allmänt seg. Men när mamma kom in och drog upp rullgardinen kl 10 när jag 10 min innan inte ens kunde titta på telefonen för ljuset blev för starkt så höll jag på att gräva ner mig.

Förövrigt så var det, trots att vi inte kom in på Harrys som planerat, en riktigt rolig kväll. Halva priset i baren gjorde inte storyn sämre. Alla mina vänner, förrutom Frida och Beate, var samlade och till en början var det riktigt mysigt. När alla blev lite tillförfriskade så blev och stämningen mer spänd.

Min kväll fick en guldkant eftersom jag fick sms av någon jag tycker väldigt mycket om. Vi får se var detta bär hän, men nu tittar jag på tågbiljetter!  : )

Vi får se om jag bloggar i kväll eller inte. Gör jag inte det så har det... bruit hän. :)

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback