Magkänslan slog ut självkänslan

Ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag. Ärligt talat, det kan ni inte.

Kl. 08:30 sa jag upp mig och sen dess har jag inte gjort så mycket vettigt. Jag åkte hem ganska omedelbart och la mig på sofflocket. Det spratt lite i kroppen liksom och gjorde ont som på ett konstigt sätt. Då hörde jag av min vän Hanna så vi åkte till simhallen och drog enkelt 40 längder och en solning. Mitt i simpasset dök en mat upp under Hanna, japp, ni läste rätt. Liksom under Hanna. Det var precis som en liten sjöhäst som Hanna gränslade och red i väg på. Nästan. Och jag och alla andra 75 + kärringar skrattade. Högt. Väldigt högt och tydligt.

Nu titta jag på mitt favoritprogram och sen har jag lovat att städa upp röran i hallen. Men jag funderar på det där sms:et Hanna fick också. Vi ska se vad vi kan göra åt saken...

P

Kommentarer
Postat av: hank.

haha fy fan.

2008-10-10 @ 18:00:12
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback