May I please have a hickey, please.

Nu landade jag i soffan! Skönt. I denna soffa har jag faktiskt fem av fem i mottagning på det trådlösa bredbandet, undra varför?

Jag är helt slut. Jag förstår inte hur jag ska orka åka ner till Mullsjö, men nu har jag tankat och ska bara f'ärga håret och slänga i mig några gamla pannbiffar så det hinner säkert kvickna til i huvudet på mig.
Sofie och jag gav det ett tappert försök förrut men insåg att vi inte skulle hinna när halva håret var utdraget ur hättan. Bra jobbat! : )
Sen åkte jag till massagen och den var jättekort. Jättejättekort. Men det var skönt i alla fall. Hon visade ngr stretchövningar som jag skulle göra när jag jobbat. Det är bra.

Sen fick jag ett sms när jag var påväg till simhallen för lite solning att Samhäll hade vunnit draget. Helt otroligt! Vad är det, 10 år sen sist? Grattis till dem i alla fall! Och oss samhällare! Surt för Naturarna. Ha - ha.

Nu ska jag försöka dra ut lite hår ur min hätta igen. Fast.. Nu började ju mitt favoritprogram..?

Beate, förresten, för er som vill ha en uppdatering, är inte på väg ännu. Det har krånglat lite med biljetterna, men hoppas hon är hemma snart. Om typ... 12 dagar? : )

"Mrs Forman, I need coffe. Your son kept me awake all night braging about his hickey."

P

Kommentarer
Postat av: Beea

Haha Luuuurad :P Mitt plan går om 6 h. Landar 09.20 svensk tid på ARN . Yeeey . Läs mitt sista inlägg på resdagboken :P Ringer dej imorrnkväll eller ngt ;) Pusspuss

2008-10-08 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback