Me, my joke and I

Dagens skämt kommer alltid att gå till Hanna bara för att hon är så söt. Jag borstade faktiskt av allt svarta igår på tungan, så nu är det lugnt. : ) Nu sitter jag och äter upp resterna av godispåsen ifrån igår, så jag ska borsta tungan sen igen.

Idag har jag lite grejer jag ska fixa vid telefon och datorn som jag egentligen skulle gjort förra veckan. Typ:
- Ringa tandläkaren
- Kolla upp ev. jobb på Donken
- Ringa Interflora i Mullsjö för att få tillbaka mina pengar!
- Ringa Ingela Helander
- Ev. kika på billiga vinterdäck
- Och till sist kolla upp ev jobbansökan till Arlanda
Var börjar vi? Jag kanske ska mjuka upp mig igenom att ringa typ tandläkaren först? Det kan ju inte bli fel?

Fullt upp, bäst jag sätter fart nu! Jag ska överaska pappa i kväll med att ha bakat rågbröd! Tänkte jag...

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback