Morgonstund har. . ?

Sen kväll i säng igår, jämfört med den senaste veckan. Jag var inte i säng förrän halv tolv! Wooh! Det medförde att Frida skrev ett sms i morse, halv 9, och nu kan jag inte somna om. Jättespännande. Det finns ingenting att göra. Sen ska jag dra i mig lite frukost och ringa Hanny vid tiosnåret för en promenix. Ingen av oss vill dock promenera i regnet men... Och på söndag blir det spinning med Malin. Det ska bli spännande. Jag har aldrig varit på spinning förut men det löser sig.

Igår var vi alltså hos Sofia. Jag, Sofie, Sofie, Sofia, Sara och Marre var där och tittade på Idol och mysde lite. Det är så himla skönt att vara hemma igen. Nu funderar jag på om jag ska slänga ifrån en intresseanmälan till Östenssons. Jaaa, det ska jag. För tredje gången, men de brukar ju säga det, "tredje gången gillt".

Jag förstår inte varför jag mår så himla illa nu. Hm... Efter promenaden ska jag ta tag i mitt stökiga rum och organisera upp allting igen. För tillfället ligger det i lådor och IKEA-kassar, allt från plattång till kläder och ridstövlar. Mysigt.
I kväll blir det antagligen utgång i Linköping. Nu ska jag få träffa Frida och gå ut med de bästa jag vet. Hoppas bara Beate följer med nu. Det blir nog jättekul, det har en tendens att bli det när vi går ut. : )

P

Kommentarer
Postat av: hank.

östen,östen,östen

2008-10-11 @ 10:57:47
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback