Myspys en fredagkväll

Idag har det gått i 110 km hela dagen. Kl 9 i morse ringde Henke och väckte mig för då skulle vi hämta bilen i Varv. Kl 11 åkte jag och hämtade Martina för att åka iväg till Stavlösa och kissen som hade lite ont i ögat, men han kom ju aldrig, så dit åkte vi i onödan. Sen rausade vi iväg till Sofie som fick sin present som jag jobbat på i några dagar nu. Hon blev jätteglad och jag fick jättegulliga sms tillbaka. Sen har jag varit och ridit Elba med Martina med lite intervall i skogen, vilket var asjobbigt. Sen har vi hunnit med att rida Bollta, hämta transporte, Mc Donalds, tvätta Bollta och åka hem igen. Nu har jag ätit och sitter vid datorn. Så skönt.

Kommer ett lite roligae inlägg i kväll. Jag har fått jobb!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback