One night to bee confused

När folk skriver "Hej Älskling", "Jag är så glad att du är hemma", "Såklart vi ska ta en fika, det ska bli så kul" så känner man sig så jäkla uppskattad. Jag saknar verkligen Motala och alla mina bästisar. Jag saknar även Norge-Tove och Dubai-Berki, men det vet ni ju redan utan att jag behöver säga det. Saknar också Frida som jag har jättesvårt att träffa eftersom hon jobbar och jag typ aldrig är hemma. Hon brukar dessutom inte direkt ha vägarna förbi Motala och jag surfar inte runt i Linköping efter kl. 19 direkt heller. Men det där, Frida, får vi ta tag i!

Sen vet jag inte om jag får skriva det här, men det struntar jag i för det är ren och skär lycka. Jag fick precis reda på det. Beate kommer hem! Hanna, hör du det? BEATE KOMMER HEM! Sofie och Tove? Beaaate kommer hem! Det var inte en dag förtidigt! Och nu ska vi kanske flytta till Norge. Sorry, Hank... : )

Åh. Nu blev jag jätteglad! Det här kommer jag leva på fram till Breeders! Det ska bli så bra. Jag längtar redan! Tove & jag har redan planerat lite och så får vi se om Beate är på eller inte.
Detta inlägg började lite skeptiskt men nu är jag underbart glad! Beate kommer hem!

Hörs igen i kväll efter badet!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback