Only dead fish go with the flow

Ändrade planer.

11:30, Sofie och pancakes och kärleksmums och även slinga håret
14:45, massagetid på feelgood. Superskönt. Försöka hinna se Draget, meeen ingen stress!

Har inte fått tag i Haany, är inte så sugen på att gå själv. Jag hoppar nog in i duschen i stället och gör iordning mig lite i stället.




I min släkt finns det många stora svarta luckor. Det finns hål som borde fyllas men som aldrig har fyllts. Jag har bland annat flera kusiner jag aldrig har träffat pga osämja inom sälkten. Jag fick också reda på att när min morfar dog i sommras att mamma har en halvbror hon aldrig har träffat. Inte ens min morfar, som faktiskt var far till honom, har inte heller träffat honom.

Nu när vi kommer till bodelning osv efter min morfars död så måste juristen få tag på honom för att fråga om han vill ta del av arvet. Mamma hade då googlat på honom för att se om hon fick några träffar. Brodern var medlem i en community som hette netlog.se, eller något liknande. Där fanns diverse bilder och texter skrivna av honom. Som profiltext hade han "bara döda fiskar flyter med strömmen". Detta kände jag igen, mycket väl för att vara exakt. Min halvbror, Kim, heter "only dead fish go with the flow" på msn. Är detta ett konstigt sammanträffande? Är det nu man ska bli lite rädd? Finns det en anledning?


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback