Patrik 1.5

Jag har så tråkigt att jag tittar på gamla repriser från Stjärnor på is. Que? Jag önskar att min pappa är jättepeppad för att gå på bio i kväll med mig. Jag vill se Patrik 1.5 ju. Alla pratar om den filmen. På torsdag hade nya bondfilmen premier i Linköping också.
Beate var så gullig igår. Hon sa "Eftersom din pappa är borta så mycket så kan jag sova hos dig i veckan..?". Hon verkar ha precis lika lite att göra som jag.
Tänkte fråga Sofie och Martin om de ville gå på bio med mig (den där dubbeldejten som aldrig blev av...) men jag vet redan innan jag frågar att hon kommer svara nej. Så jag struntar i det. : )

Vem ska ta tag i mitt liv?

p

Kommentarer
Postat av: Proppen

FYFAN va fel du kan ha!!

MOHAHAHA..:)

2008-10-20 @ 00:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback