Renovering

Det är ju tur att man har snälla vänner. Jag försöker få hjälp av Hanna att desgina om min blogg lite och det är väl på tiden. Jag kommer ihåg när man hade Skunk och då fanns det någon person med väldigt mycket fritid som ägnade den åt att hjälpa andra med att designa om den. Det var bara skriva vilka färger man ville ha så var det fixat och klart efter en stund. Nu är det inte riktigt samma sak men jag skulle väldigt gärna ha lite fina bilder överst (inte för att Hanna har det utan för att ALLA  andra har det, meeeen...). Men eftersom Hanna inte vill hjälpa mig nu så ska Adam H hjälpa mig. Det är just vad man har teknistkillar till. Jaa, det och sen tigga skjuts av då & då. : )

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback