Ring och gaska upp mig!

Casue we're only human. Yes, we are.

Nu har jag räserstädat bilen och vad fint det blev sen! När jag höll på där i röran och alla kem och skit så slog det mig att jag skulle ju tagit en före och en efter bild! Men nej, ni kanske får nöja er med en efternbild som kommer lite senare.

Som ni förstått är jag inte världens pingla idag. Jag känner mig hängig, ont i nacken och lite krasslig i halsen. Jag struttade och fejade runt i pappas jättestora dunjacka nyss för att inte bli kall, men ändå så sitter jag och fryser nu. Jag funderar på att ta ett bad och sen göra något att äta till lunch. Jag skulle kunna tänka mig att vara här, själv idag. Men då vet jag hur det slutar, dock. Jag blir ännu mer deppig. Jag vill att Tove ska komma hem nu!

Suck. Varför går allting i berg- och dalbanor? Är jag fortfarande bakis?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback