Same, same but very diffrent

Hej alla mina vänner.

MrLund gick till skolan precis och nu är jag alldeles ensam lämnad här.
En uppdaterig till alla mina vänner angående rödvinet:
- Varför kändes det som jag hade dunkat huvudet i väggen när jag vaknade klockan 10 i morse och hur kom det sig att jag inte kommer ihåg att jag stägde av ipoden i natt och rullade ihop den och la den på nattduksordet och HUR kommer det sig att jag kunde sova hela natten trots det högfrekventa ljudet från kylskåpet?
Vin är ingen bra idé, även om det inte är jag som dricker det.

 Vi får väl se när jag tillbaka i Mo-town igen men jag trivs ganska bra här.

By the way

På Lunds student-tv är Viktor Bodelius programvärd. Det var coolt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback