Samma gamla morgon.

Väntar på att mina ägg ska koka klart. Sofie ringde kl 10 och väckte mig men inte fan gick jag upp för det. Jag borde, jag vet. Men vaknade nyss och studsade upp ur sängen för att inte somna om, svårt att somna om när man står upp liksom.

Skickade iväg ett sms till Henke "Kan vi inte äta hemmagjorda hamburgare i kväll?", fick som svar "Det är planerat så... ". Ibland är jag inte att leka med.

Inga vidare  planer idag, jag ska inte ut i alla fall. Vi får se hur det blir med innbandyn, det krockar liksom litegran med maten. Ganska skönt att bara umgås med Moa & Ville, tråkiga dock att de somnar vid 9. : )

Nu ska jag äta ägg till frukost.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback