SJ i boxern.

Jag har precis varit ute på en blåsig promenad och kom på varför jag vaknade i morse. Inte för att jag var pigg utan jag kom vem som väckte mig. Pappa sms:ade och det löd "Kan du kolla kortet som sitter i digitalboxern i Tv-rummet? Tror att jag kan ha satt i mitt sj-kort?"
Precis som pappa skrev så hade han satt i sitt SJ-kort i boxern, men varför i hela friden då? Hur kopplar hjärnan då? Att sj-symbolen är lik boxersymbolen?
    eller    

Hm?

Promenaden som sagt var skön men inte så jobbig. Jag upptäckte att jag fått nya grannar och att de har hästar, hela tre stycken som går i hagen nere vid Ragge. Var också och tittade på Annas paddock, som förövrigt var jättefin!

Jag funderar på att göra något att äta men jag är inte riktigt hunrig.
Så småningom blir det that 70's show, Will & Grace, rågkakor och posta Albrekts Guld-papprena, men jag har fortfarande inte hittat något kuvert.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback