Självkänslan eller magkänskan, idag igen?

Hittade en bra tjejsida som jag aldrig varit inne på. Den hade massor fina hårkurrecept som jag ska botanisera i imorgon. Ni med?

Här kan du hitta finfina egotips!

En annan lite konstig sak är att när jag är hos mamma så känner jag mig fin. Jag tycker om vad jag ser i spegeln och blir lite glad och varm i magen. I badrummet hos mamma är jag en riktig snygging, i mina ögon.
I badrummet hos pappa får jag fin hy i ansiktet. Däremot känner jag mig stor och svullen. Alltid fel klädd och faktiskt lite äcklig. Kan någon förklara vad det här beror på? Kan jag flytta spegeln från mammas badrum till pappas badrum? Blir jag den perfekta i mina ögon då? Det vore ju rätt bra. Så när jag är hos pappa får jag en boost att motionera och hos mamma får jag en kick att att äta hälsosammare så min hud känns bättre. Konstigt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback