Strålande morgon!

Vaknade inte av att Sofie skrev något sms idag utan vaknade helt på egen hand (eftersom jag drömde en väldigt läskig dröm!) och nu sitter jag vid datorn och väntar på att mitt ägg ska koka klart. Det blir smaskens.

Jag försöker få tag i Hany för en promenad och sen vid 12 ska jag ut till Sofie för lite lunch. Pannkisar blir det med glass och sylt. Vi ska slinga mitt hår och gör kärleksmums. Hur vi nu ska hinna allt? Vid tre blir det draget med Sofie, Bella och Maria. jag ska försöka få tag i feelgood för en massagetid innan jag åker tillbaka till Mullsjö igen. Hur jag nu ska hinna allt är en väldigt bra fråga.
Men det löser sig.

Önskar att Beate kommer hem snart, ju!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback