Taylor tells me to say good night, well...

Nu ska jag, inom några långa minuter, knyta igen påsen och gå och lägga mig. Det är en tuff dag i morgon! I morgon ska jag träffa några av de allra bästa i heeela världen. Hanna & Beate, hoppas Sofie kan vara med en stund också.
Jag har lärt mig att uppskattar man de man verkligen uppskattar, då får man uppskattning tillbaka i form av de bästa vännerna i hela världen! Det är helt otroligt vad jag tycker om er!

Beate säger när vi pratar om au-pairjob att:
"Man vill ju kunna leka med dockor så man får någonting tillbaka!"
Japp!

Jag ska också få, fyfan vad jag ältar saker, träffa min Missa! Jag ska inte skriva att jag saknar henne, för det vet ni redan. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback