The way I are

Nu så är jag klar, klar, klar. Jag vet inte om jag kommer kunna sova nu för jag känner mig en aning speedad. Det här är sjukt. Klockan är väldigt mycket och jag borde verkligen sova. Jag ska ringa Beate så tidigt jag bara kan i morgon!

Jag blev jättenöjd med min present. Jag ska åka förbi och dumpa den i morgon tänkte jag. Vi får se om jag kan smyga med det eller om det mäkrs. Nu kom min katt och tala om för mig att han var trött så nu ska jag slänga mig i sängen.

I morgon har jag massor att göra:
- Jag ska mäta om jag kan göra 250 nedtryckningar / minut på tangentbordet
- Skicka in Albrekts Guld-ansökan
- Lämna min present

Ja, fullspäckat så att säga.

Sov gott och ta hand om varandra!
P

Kommentarer
Postat av: beeea

Hmmm nu e klockan 12.42 och du har fortf inte ringt .... sover?

2008-10-21 @ 12:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback