This life I lead isn’t healthy for me, in fact it makes me nervous

Oj. Vilken dag? Solen strålade och jag vaknade väldigt glad och lycklig. Nu sitter jag här med spänningshuvudvärk (vilket kan bero på att jag har ätit: 1 Banan, 2 clementiner och ½ portion pasta med kycklig på hela dagen) och väldigt trött och dåsig.

Hanna och jag ska sola i morgon, vilket kan behövas. Sen får vi se var kvällen bär av. Hanna och jag har mycket att catcha upp nu efter helgen och vad hon hittar på i kväll. Hon lovade att hon skulle berätta i morgon så vi får väl se. Jag väntar (nej, det gör jag inte men finns det något annat ord?) med spänning!

P

P.s
Mamma berättade just en anekdot från förr då pappa fått en p-bot med traktor på Malmskinnarsgatan i Stockholm. Det är ballt! Det är inte lika ballt att Armenebys traktor var kvar i just Armeneby och pappa var hemma i Vadstena. En lätt förväxling mellan registreringsnummren. Inte lika ballt.


Kommentarer
Postat av: beeea!

kan till läggas att det är ganska ballt att malmskillnadsgatan(vilket är den gatan jag tror du syftar på) är stockholms och säkert sveriges största och främsta gata för sexköp ;)

2008-10-28 @ 02:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback