Närmar mig målet

Min säng är ganska bekväm just nu, med Hell's kitchen och en laptop som värmer lite skönt. Jag är faktiskt inte så slut i kroppen som jag borde vara efter spinningen men jag antar att jag inte drog upp motståndet speciellt hårt och därför inte känner så mycket. Det var lite läskigt i början när jag inte visste hur foten skulle reagera. Det gick rätt bra, men nu har jag lite ont igen. Jag ska börja, som mamma säger, att balansera på min lilla bräda igen och bygga upp balansen.

Jag ska försöka sova så småningom, vilket inte blir så lätt. Jag har inte varit uppe många timmar så det är inte riktigt dags, känns det som. Men, men. Tittade förövrigt lite resultat från Flyinge och den pågående Breedersveckan och det har väl inte gått jättebra för Stall Nydala. Bättre för lilla Kanel (som inte är den vackraste...) och det tycker jag är kul för hennes mamma Karina. Etou hade inte gått vidare, tror jag. Jag har lite svårt att läsa av de där resultatlistorna. : )

Spännande dag, verkligen...

Förövrigt så har jag hållt min vikt nu och inte gått upp mer, däremot gått ner 1,5 kg till! Nu är det high five och fortsätta motionera!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback