Vad ska jag skriva nu?

Nu har jag varit i stan och köpt rågsikt och två paket jäst och snart åker bröden in i ugnen. Finns det seriöst något bättre än nybakat rågbröd med ost, skinka och paprika i? Egentligen ska det vara mycket smör också, men eftersom jag inte äter smör så struntar vi i det.

Snart ska pappa & jag in till Vadstena och simma. Eller, han ska sola och jag ska simma. Jag får nog pinna på rätt bra om jag ska hinna simma klart 40 längder under tiden han solar. Vi får åka dit lite tidiare helt enkelt. Nu har jag inte simmar sen förra veckan ungefär vid den här tiden så jag hoppas att mina knän inte tycker att det blir jättejobbigt. Nu ska jag packa ihop grejerna och bege mig till brödbaket.

Förresten, jag och Beate har fått jobb. Skitbra! Ungefär... 12 timmars flygresa härifrån. Avundsjuka?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback