Varför tar syskon aldrig sovmorgon?

Det var en likadan morgon som igår fast dubbelt så jobbig! Igår var Moa & Ville på strövartåg och skulle väsnas as much as possible och väcka så stora delar av huset som det bara gick. Idag skulle Moa & Ville, respektive deras två kompisar Bella & Olle göra så att jag vaknade eftersom Henke och mamma redan var vakna. Kl. 10 bad jag dem gå ut och kratta löv, vilket de gjorde. Halv 12 kom de in igen och väsnades lika mycket igen.

Nu joinar jag Olle & Ville och tittar på Tigerbröderna på TV samtidigt som jag bloggar. Ungar, alltså. De kan bara göra en sak åt gången.

Idag vet jag inte om jag ska följa med Martina till Gällerdalträningen eller inte. Jag väntar på svar från pappa om när han kommer hem. Jag försöker också luska ut hur jag ska få tag i NileCityavsnitten. Det är mycket att göra idag. Jag ska också försöka plocka iordning på rummet eftersom varje kväll jag kommmit hem nu i helgen så har jag bara lagt kläderna någonstans. Inte bra.

Vi får se. Först blir det grillad korv och lite våfflor. Åhh, gott!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback