We do belong together

Varför är det alltid så pinsamt när man för en gångs skull kollar upp en text på en låt som man sjungit hundratusentalsgånger och upptäcker att man har sjungit så in åt helsike fel? Syftat liksom på något helt annat? Jag är dock inte den värsta av alla mina vänner som hittar på egna texter när de inte vet vad artisten sjunger, för det har jag måga av dem som är riktigt bra på.

I'm surrounded by lies everywhere I turn
I'm surrounded by liars everywhere I turn
I'm  surrounded by posters everywherer I turn (alltså, antingen ett slang för brevbärare eller just afficher)
I'm surrounded by imposters everywhere I turn

Nu ska jag överaska en av mina vänner som jag känner att jag varit lite elak mot idag med att göra något som denna vän bad mig om. Klart jag ställer upp!
Love you, guys.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback