We lost our love somehow

God morgon världen (ha-ha)

I eftermiddag bär det nog hemåt, det utvisar sig när jag får tag i min pappa via mail. Det är ju så att jag direkt kan skicka en vibb för att påpeka uppmärksamheten. MrLund vill nog bli av mig mig snart, kan mig mig tänkas. Allt jag svarar är "spelar ingen roll" eller "jag vet inte". Liksom på alla frågor.
Sitter ensam till 13:30 ca så funderar på en macka nu. Inte direkt hungrig men ändå.
Jag lider av någon konstig åkomma. Det här har har jag ätit sedan söndags:
Söndag: 2 clementiner, två pannkakor med glass
Måndag: Två bullar till frukost, lite pasta med kyckling
Tisdag: En morot till frukost, 1/3 skinkpaj till lunch, 2 clementiner på tåget och en kopp the till kvällsmat
Onsdag: En halv macka till frukost, ett glas juice, pasta med köttfärsås på kvällen (1/4 av vad Mr åt)
Torsdag: Skippade frukosten, några godisbitar och lite rester på kvällen. Ungefär lika mycket som dagen innan.
Fredag: inget.

Vad lider jag av? Jag mår mest illa hela tiden och så fort jag tänker på mat sätter det sig i halsen. I used to LOVE food.  :(

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback