We want some new temptations

Vilken underbar morgon, va? Det regnade när jag steg upp men så fort jag kom igång blev det soligt ute! Kan det bli bättre? Lycklig av solen!

Idag har jag lite att göra bland annat ringa vårdcentralen för min fot bråkar lite och sen ska jag hinna med att rida, ringa caliptus och lite annat, mindre viktiga saker, egentligen. Men jag har nog tillräckligt för att hålla igång hela dagen.
Dagen kanske avslutas med en hemlis också. Det vore väldigt trevligt.

Snart ska jag dra på mig jeansen och åka iväg till Motala för att svida om till ridkläder. Sofie frågade ju igår om jag ville joina henne, vilket jag HEMSKT gärna vill. I solen!


It's true, life will smile even for me!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback