Datorproblem

L i n n e a - säger:

hostade den när du satte på den?

Tove - säger:
bara blåste lite lätt på den !!


Antingen är jag trött eller så är jag jättetrött. Jag vet inte riktigt. Kanske blir sånhär när man lyssnar på Rhiana? Nu hoppade Billy Paul's Your song i gång också. Den ger en del minnen eftersom vi reste med fritidsresor. :)

IDAG har jag:
- Varit på tävling med Pucko-Etou och Fina-Zina, Sofias 4åringar. Zina var fin men fick ett stop i 110 och en rivning, nollade 100. Etou var lika jobbig som vanligt men nollade både 90 och 100. Bra! :)
- Kom hem, red Rayon i skogen med Sofia, Christoffer och hans mamma, som jag fortfarande inte vet vad hon heter...
- Ätit
- Duschat

That's it. Så mycket hinner jag med på en dag. Om en halvtimme kan jag skriva dit en sak till.
- Kvällsfodra
Vilket inte är så spännande.

Så är det. Jobbigt men roligt. Jag ger hela mitt liv år de där fyrbenta kräken just nu. Jag får ju så mycket tillbaka ändå så jag ska väl vara nöjd.

Idag flyttade Tuffsan till Norge. :( Kommer sakna henne, vilket jag redan har gjort. Men på lördag så ska jag, Hanna, Malin, Maria kanske Sofie och Sofia ut och äta före lite rumpskakning. Det kommer bli så himla roligt. Sen ska jag be min mor att beställa massage på feelgood tills jag kommer hem. Det kommer också bli väldigt bra. Skönt. :)

Synd att jag inte har en kameramobil och en sladd så jag kan ta kort på hästarna. Det hade varit lite kul att ha i framtiden och visa bland annat Bulan och Bananen i bloggen. (Mina bästisar) Bulan, om sagt familjens hund och Bananen, hans b bästis. Har kört lydnad med honom idag under eftermiddagsjouren. Fot hela tiden. Gick med mig överallt. Dock lite dampig och bet mig i händerna. Men... Vad gör man inte för en ny bästis?
Ska som sagt kvällsfodra om en halvtimme sen ska jag läsa min braiga bok och sen sova. Har ju inga direkta sovmorgnar här inte. Avundas er där hemma. :


Kommentarer
Postat av: Beate

men jag då? jag ska OXÅ med på lördag!

2008-09-15 @ 01:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback