En timme senare

Är fortfarande inte lika pigg. Nu stupar jag snart i stället. Dock är det fortfarande lika kallt. (De vägrar börja elda i det här huset. Pyjamas+två täcken= fortfarande kallt!)

Hästarna var hungriga. De hade levt rövare i stallet, som vanligt. :)

Blidde inte heller någon film. Jag ska lägga mig och läsa lite i min helt jätteskostigt roliga bok. Den är en aning lurig, men bra. Sophie Kinsella är bra. Först blir det Blondinbella och Kenza. Sån är jag.

Kvalitén i morogn i Skövde blir ju... roligt. Om mamma, om hon kommer, har åkt då vill säga. Jag vet inte riktigt vad de ska göra här under tiden men det löser sig. De rider ju liksom inte...

I morgon ska jag:
1. Ta hand om mina naglar
2. Ta hand om min onda axel
3. Ta hand om mina ömma lårmuskler
4. Ta hand om mitt slitna, äckliga hår
5. Skrubba av mina flagnande ben
6. Vila, slappa och läsa min goda bok och kanske titta på en film från kl. 17:00, yepp!

Min todo-list. Känns skönt att kunna bocka av någonting utan att känna att man har massor kvar! Haha.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback