Fatso Burger


Dubbla avsnitt av That 70's show. Underbart. Jag bara älskar dem. Jag vill ha det de har. Inte sitta här ensam en kväll till. Ha mina tjejer. Meeen, som sagt. Tove kommer tillbaka i helgen! Wei!

En gubbe som är intresserad av Melissa ringde mig förrut. Han hade bara aslustiga frågor. I stället för att fråga "kan du berätta lite om Melissa?" så frågade han:
1. Min dotter är ca 173, är hon för stor?
2. Om du skulle ha en dotter, skulle du köpa Melissa till henne då?
Där i mellan var det lite ströprat men när jag tillslut säger "jag har lite svårt att prata på rak arm om henne, det är jättebra om du stället frågor om sånt du undrar..?" Då säger han: jaa, jag har en fråga kvar som jag funderat på jättelänge. Verkligen jättelänge. *harkel* Här kommer den:
3. Finns det någonting som du tycker jag borde veta om Melissa som jag inte har frågat?
Jag höll på att sträcka ut armen från hans telefon, precis som på animerade filmer och strypa honom. Helvrickad - men det blir nog bra. Mia är trevlig i alla fall.

Nu ska jag vänta på att Tove kommer hem. :)


P



Tove&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback