Friends Wheel

Haha. På tal om mina vänner. Jag älskar alla mina vänner, mer eller mindre men många av dem ligger väldigt varmt om hjärtat på ett eller annat sätt. Därför utnyttjade jag facebooks tjänst Friends Wheel för att fördriva tiden lite.
Här är en bild:
Vänhjul


Min vännina här nere på högerflanken i grön text berättade just för mig att hon gick på en buggkurs på tisdagar. Jag blev först förvånad. Sen ställd. Sen oförstående men sen infann sig rädslan. Går männskan seriöst en buggkurs? Hur länge har hon varit tillsammans med sin pojkvän egentligen? VEM vill gå en buggkurs?
När jag var 11 år gick jag tillsammans med min pappa och mamma på en buggkurs i Hov utanför Vadstena, observera min ringa ålder, därav misstaget att jag tyckte det var "kul". Men bugga lärde jag mig men undrar vad jag har för anvädning av det mer än när pappa och jag svänger våra lurviga till Jill Johnsson en gång på två år. Varför gick jag en buggkurs när jag var 11 år?
Men som jag sa till Frida:
Been there - done that.
Mission complete - liksom.

P

Kommentarer
Postat av: beeea

Angående det där hjulet - vad är det jag inte förstår ?

2008-09-23 @ 11:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback