God morgon

Vaknade nyss och är jättemör i hela kroppen. Jag har tydligen blivit förkyld också så jag sover tydligen med öppen mun, och alla som har gjort det vet ju hur man är när man vaknar på morgonen. Döden.

Sofie väckte mig med ett sms skittidigt i morse bara för att tala om att hon varit vaken i 2,5 timme och skulle vänta på tåget i en timme till. Kl. 9 vaknar jag igen av att jag får ett sms av Mia Åhagen som köpte Melissa för lite mer än ett år sedan. Hon frågar "är det okej att ringa nu..?" Jag svarade "jag sov lite men ring under dagen!" Hur sover man lite?

Nu väntar jag på att pappa ska få sitt samtal eftersom han jobbar hemma idag, sen ska vi åka in till Whatstone och äta lunch. Jag är sugen på riktig husmanskost. Köttbullar med lingon. Det vill jag ha. Men ligger oddsen på min sida? Njet.

Nu ska jag försöka piffa till mig lite. Kanske sätta ett klistermärke på gipset?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback