Hankacheef.

Det är svårt att koncentrera sig när huvudet alltid hittar på dumma spratt. Jag vet inte vad jag lider av för sjukdom men något måste det nog vara. Ett, till och med, kanske ganska allvarligt fel? Det är inte normalt att gå runt och tänka på det sättet som jag gör. Eller hos vissa, några jag känner ganska väl (ingen nämnd - ingen klämd) så är det nog normalt. Men ni vet ju prevcis lika väl som jag att det inte funkar riktigt såhär.
Jag talar i tungor och jag låter det förbli tungor. Jag vet nog inte riktigt vad jag pratar om alls, kanske?

Nu fick jag reda på en jättestor hemlis, eller jag vet inte om det är en hemlis men hon ska nog säga det själv först. Åh, vad jag är glad för hennes skull. Jag ska fasen ta ledigt för att hjälpa till! Det lovar jag. Lyllos henne. Jag vill med.
Men Tove har ju planerat upp hela mitt liv. Som sagt.
Jag jobbar här fram till jul, hon i Norge och Beate jobbar lite längre än till jul i Dubai. Sen tjänar vi feta stålar - drar utomlands lääänge, kommer hem och flyttar ihop i en lägenhet i Linköping (jisses) och sen ska vi tydligen gå på kvällskurser ihop. Dreja och karate och sånt. skitbra! Jag blir lite rädd bara. Känns som att jag kommer växa fast där tills jag är 35... Meeen, både Tove och Beate är ganska spontana. Och hey, Hank måste ju hänka på också. Det får bli en 5:a, minst alltså. Varsitt rum och ett allrum. Skitnice. :) Säger vi så.

Nu äre snart Idol. So loong.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback