Hemlängtan

Fan, vad jag älskar er.Good damn, vad jag saknar er. Det är helt obeskrivligt. Jag saknar er verkligen så det gör ont enda från tårna till hårtopparna. Jag har aldrig haft en sådan underbar sommar som jag haft med er. Ni har gett mig så himla mycket. Jag hoppas jag gett er mina stunder och gett er tillfällen att skratta och ha lika roligt som jag.
Att sommaren är över innebär så himla mycket som inte finns skrivet i en bok. Det innebär att vi inte är något järngäng längre. Det innebär också ett nytt kliv i livet, men jag är inte ensam att ta det klivet. För jag tar det med er. För ni är mina bästa bästisar. Jag kommer aldrig vara ensam. Inte ens på en går 20 mil hemifrån mitt ute i skogen är jag ensam.
Jag älskar er!
Tove Wallinder, Beate Johansen, Sofie Karlsson, Hanna Nilsson

Kommentarer
Postat av: hank.

Vi älskar dig med sötnos :)

2008-09-18 @ 01:46:13
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/
Postat av: Beeea!

Jag AAAlskar dej! Har inte de tre sista bokstaverna har som du kanske forstar. Kanner mig lite krasslig med vill absolut med pa lordag! har ju shoppat loss har i england . 15 par trosor och 21 par stumpor! det du :P

2008-09-18 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback