Home, sweet home

Nu är jag nedslagen i min fotölj vid tv:n och Muppe sitter och tittar på mig. Jag har slängt i mig en macka och tagit en dusch, det låter väl skönt va? Jag sitter och smuttar på en kopp the också. Just nu känns det underbart. I morgon kommer det väl vara värre antar jag med muskelvärk och same old, same old.

Nu har jag tagit upp boken igen och börjat läsa kapitlet igen. Bättre än sådär kunde det ju inte sluta, eller hur, Hank? Du var den första som fick veta.

Var som sagt med på träningen förrut. De som skulle trimmas till var Conzensa och Kanel. Båda mammorna var där och gjorde mig sällskap på läktaren. Sessan var 100% taggad och Kanel var lite loj. Men det gick hyffsat i alla fall. Hackes häst var... annorlunda.

Nu ska jag gå in på ridsportets hemsida och leta reda på bilden på Sofia och Etou som jag lägger upp här!

P

Kommentarer
Postat av: Beate

åh macka gud va gott! Tror inte dom vet vad bröd är i denhär familjen . och det heter te och inte the! Den stavningen är det fulaste jg vet , skärpning linnet!

2008-10-01 @ 13:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback