I-i-idiot!

FETT!

Esch, skitsak samma. Jag pallar inte.





Ute och kvällsfodrade precis. Trynet leder fortfarande. Dock tjingade han in 5 extrapoäng eftersom han hade vält hela den provisoriska vattenhinken och allt var dyngsurt. ATT han får mocka sin egna box i morgon. Gris-jävel.

15. Trynet
5. Maggan

Jag önskar att jag fick tillbaka den där magkänslan jag hade när jag kom hem från Kreta. Jag var aldrig hungrig! Asbra! Här är man ju jämt hungrig vilket innebär att man äter jämt. Då går jag ju inte ner något i vikt. Jag ska liksom snåla lite mer. Inte äta tre mackor, en tallrik yoghurt med banan och müsli, ett glas vatten, en kopp the, två kokta ägg och ett päron till frukost varje dag. Sen äta lunch som en jävla bonnadräng! Visst, maten är ju god så... Idag blev det till och med två fika. Men dessvärre ingen kvällsmat. Jag mådde så illa efter all Klingsglass och bärpaj.

Bestämde mig att detta inlägg inte skulle bli så långt.

Slut.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback