I want my MTV

Kom preeecis in från stallet. 2 timmars övertid, vad ger det? Inte ett skit, bara det att jag inte behöver gå upp halv 4 i natt i stället för halv 5. Skoj!

Ja, som sagt. Ljungby i morgon och vi åker härifrån kl. 5, 5:15 ungefär. Lastar hästarna lite i 5 så. Idag har jag alltså putsat alla hästarna, hämtat in dem och låtit en häst smita iväg två gånger. (Idiothäst) Nu har jag jätteont i min cp-axel igen.

Idag känner jag mig dock inte så trött. Jag är tagen av dagen, men har väl antagligen inte jobbar lika hårt idag.

Åkte till till Mullsjö City förrut för jag skulle "posta pappas I-podladdare och mammas film" men det var banra en täckmantel för att få köpa ny nödproviant. Jag hade tänkt ut värsta storyn på vad jag skulle säga när de frågade om posten på ICA verkligen var öppen och hur mycket det kostade eftersom det kanske vägde lite mer. Men de sa ingenting. Så nu har jag en liten vanlig Marabou, en schweizernöt och en tuttifrutti-rings. (En läkerol Cupa fick följa med hem med... Plus en badsvamp eftersom mina ben håller på att ruttna bort.)

Nu verkar det som resten av familjen ska lägga sig. Kanske dags för mig med. Jag ska ju upp rätt tidigt ändå, men jag behöver inte köra så jag ska ligga i bodelen och sova. SKÖNT.

Hörs i morgon igen och sorry för den dåliga uppdateringen idag.

Puss till Beate.

Kommentarer
Postat av: Bea

Naaaaw Puss till Snuttegullet!

2008-09-12 @ 12:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback