I wouldn't cry for you.

Sune hade kommit. Värsta ruffsiga pannluggen och jättemysig! En ful häst, eller stjärthäst som Sofia skulle sagt. Han och treåringen. Stjärthästar.

Av någon anledning kom inte hela mitt förra inlägg med. Konstigt. Jag kommer inte heller ihåg vad jag skrev men. Skit samma. Inget viktigt. :)

Pappa ringde nyss och undra om jag var död. Han grät och snyftade lite i telefonen också. Han tycker det är jobbigt att inse att jag inte bor hemma längre. Jag har ju alla saker kvar och sådär, men att jag inte kräver att bli hämtad efter stallet varje tisdag, osndag och torsdag tycker han nog allt är lite tråkigt. Nu har han bara Kissen. (Som jag kanske måste ta med mig hit, inget illa mot Kissen för jag älskar min katt, men den idiotkatten som redan är här kommer nog ta självmord om han kommer hit).

När man flyttar till Norge får man tydligen massa konstiga idér för sig. Tuffsan har massa konstigt för sig och jag vet inte riktigt vad hon menar, jämt. (Vilket jag aldrig riktigt förstått). Men hoppas inte att hon snackar Norska nästa gång jag träffar henne! Arggh!

Eftersom min rygg varit så öm i flera dagar, jag har dock ingen punkt-feber som Carina Berg i Äntligen helg hade idag, så har jag ju linimentat den två dagar i rad. Så fick jag liniment på handen som jag gned ut lite för att det inte skulle bli så starkt. Sen gick jag aldrig och tvättade av mig. Nu svider mitt öga jävligt mycket och resten kan ni ju lista ut själva. Hoppas jag får nedsatt synförmåga tills  morgon och att det svullnar upp under natten. Då kanske jag kan få vara lite ofrivilligt ledig, mot betlaning förståss. :) Nej, skämt åt sidan. I morgon händer ingenting mer än att VI KANSKE ska åka in till Jönköping och A6, köpa en antenn åt mig och fika med Hacke (Emelie V Essen). Spännande. Jag känner faktiskt ändå att jag tror jag skulle klara av att rida fler än en häst per dag nu. Kanske inte två trimmningar, men en tur och en trim fördelat på för och eftermiddag skulle jag nog palla med. Det vore ganska kul i alla fall. Måste jag gå på tur med Lime så klarar jag nog inte av att rida på flera dagar. Kanske..

Nu ska jag läsa mig bok sen ska jag sova.
 God natt.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback