Jag har fått en kompis!

Han heter Svante, men kallas för Bulan. Han är tjock men ganska snäll, han brukar sova i min säng varje kväll. Nejvars, men Svante är familjens hund och sitter nu nere i trappen för att han fått syn på bilen och transporten utanför med en elev till Christoffer. Han vill ut, och jag ska snaart släppa ut honom. Nu blir det bara en snabb-blogg för jag ska ut och titta på träningarna, sen ska ja sova. Typ. Var jättetrött i morse och hade ont i hela kroppen. Sofia var borta idag och de hade dessutom glömt att tömma containern så mockningen blev skitseg. Sofia skulle komma nu på kvällen och rida Sessan eftersom hon ska kvalas i helgen i Ljungby. Som sagt, sliten men ganska nöjd. :) Red dessutom Zina idag, en 5 åring men går som 4 eftersom hon har haft föl. Jättemysig och bra läromästare för mig nu början eftersom hon inte gör rätt om inte jag gör det. Ingen latmask där inte. I morgon ska jag trimma en och pusta en. Förklarar närmare sen. :) Ha det så länge. (Ska sno med mig en frukt ut - LYX, eftersom min nödprovian börjar ta slut. Mina Singoallakex plus min marabou.) P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback