Kan ni förstå?

Nu har jag precis landat i min egna säng igen! (Som någon tror att han får låna bäst han vill när jag inte är hemma..?) Och det började bra och slutade bra igår. Helt suveränt. Kl. 13:40 landade vi med tåget i Hufvudstaden och det blev en liten tur på stan. Jag skulle försöka hinna med att hitta en tröja men pga stress och lönehelg orkade vi inte riktigt. Sen blev det lunch/middag på en Italienskt liten restaurang och kyckligen satt där den skulle. Vid 5-tiden drog vi iväg till Fryshuset med tuben och gjorde oss hemmastadda i kön. Väldigt kallt, blåsigt och hårt var det men det kunde varit 100 gånger värre, helt klart.
De släppte in lite tidigare än planerat och inne i värmen (som inte var smygande...) så trivdes jag som fisken i vattnet. Ingrid började spela 19:30 och Jason var på scen ca 20:20, efter en lång stunds väntan. Men trots den väntan var mödan inget besvär. Han var precis så underbar som jag misstänkte och stämningen gick bokstavligt talat att ta på. Det var överväldigande!

Jag ska nalla lite kort från Sofia senare som jag planerar att lägga in i bloggen. Jag är såå jättetrött nu så jag ska nog försöka blunda i någon minut eller två. Det ska bli så skönt. Jag ska nog plugga in lite musik i öronen också.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback