Karamellkungen

Nyss inkommen från stallet, ebart ett toabesäk i mellan. Helt slut i min axel. Den krampar, precis så där som det brukar göra. Nu äter jag godis, ska duscha snart och lyssnar på underbara Jason Mraz. Jag tycker det är skitsämst att det inte fanns några biljetter kvar till Lund-konserten. Suga. Jag ska fortsätta kolla på blocket men antagligen får jag inte ledigt ändå eftersom Jason i Christoffers ögon är "bögmusik"... Ska han säga som lyssnar på Avril Lavigne och Sofia på Christer Sjögren... Hon ringde tom och röstade på "I love europe!". Skämmes ta mig fan.

Här i skogarna runt Jönköping kan man faktiskt hitta ganska exsotiska saker. Får med en svart strumpa och lesbiska kvinnor. Ajemen. Sånt finns liksom inte i Motala. Nu överdriver jag igen.

Snart är mitt godis jätteslut. Jag borde gå och duscha nu och sen äta något för sitter jag och äter mer godis nu på hungrig mage kommer jag lätt få i mig hela påsen.

Hörs igen i kväll, I suppose.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback