Krångel

Nu är det så här att jag inte känner att jag riktigt hänger med mig själv i min egna stress. Jag vill bara lägga mig i badkaret och vakna runt den 1 dec för då vet Hanna vad hon har lovat mig!!! Mmm, yepp. Det har hon.

Verkar som allt faller isär med mina planer. Jag vet vad jag vill men att få det och klaffa med alla andra är grymt svårt och krävande. Hotell, vandrarhem, nattåg osv osv. För Fia har ju sagt lördag - ok, men jag vill ju inget hellre än att det ska bli en magisk fredagsnatt i stället! Men, den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket. Jag kanske får nöja med mig Stockholm i alla fall..?
Fast jag diggar fortfarande mina gratis-tågbiljetter. De äger! Synd att man inte hade mer pengar på kortet bara. Kanske kan lura pappa att jag ska iväg och köpa vinterdäck..? Så kan han sätta över lite fondpengar åt mig. Det vore något, kanske? : )

Martina ska komma ner och jobba med mig på höstlovet, vecka 44. Och här kan man se vilken vecka det är nu. Ascoolt! Det längtar jag efter. Vecka 44 equals höstlov equals Martina Stayin at Mullsjö. (Jag är hemskt trött nu!) Infact, bara 31 dagar kvar! Wooho!

Det vore så skönt att bara komma iväg från allting. Från stall, hästar, mamma, pappa, katter och flammor. Jag vill bara bort. Jag säger som Beate "jag är klar med den här staden!".

(Hon hade förresten lovat att ringa mig i kväll, meeen, jag tror hon har glömt det.)
(Och Tove - jag hoppas verkligen inte att jag är tillbaka till kl. 17:00 på lördag, och din jäkla handboll... ;) )

Nu vankas nog min braiga bok, en dusch och en skön 1,30 cm bred, nybäddad säng!  Lycka!

Kl är nu 00:00 (på min mobil!)

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback