Kretabilder

Tack Frida för att du fick tummen ur ;) och gav min mor en skiva med ALLA bilder som någonsin tagits i samband med dig. Haha. Inte bara Kretabilderna utan även från balen, studenten och vår Turkiet-resa. Yesbox. Så nu kommer ett litet maraton.
Först ska jag bara lista ur hur man gär dem klickbara i miniatyformat.
Jag första kvällen   Frida  
Jag   Piller i förebyggande syfte.
Sovdags.   En kväll på restaurangen. Första!
Samma café.   Andra kvällen 
Jakob ger Joel the hand.   Balkongkväll
Buddies.  Linnet
Frida, same old, same old.  Linnet
Jakob aka Björn  Linnet
Linnet  Jakob och jag i poolen.
Jakob (Björn...)  Full-Frida och Neger-Joel
  Poolen
Ungjävel och ett jädra plask!  Olja?
Joel och Willie, den ena polacken!  FulleFrida.
Sola!  Mat

Iordningfix  Lite tajt?
Sötnöt  sötis
Glad  Joel

Frida  Jag!
Björn  Sola!


Nu ska jag äta. Fler bilder kommer garanterat i kväll! 

Nu har jag lagt upp fler bilder, håll till godo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback