Liniment Asterix

Hjälper mot allt. Nu har jag smörjt in hela ryggen och båda framsida lår. Känns riktigt bra nu. Bränner gött. : )
För lite konstigt är det. Igår gjorde jag inget speciellt för att bidra kroppen med träningsvärk eftersom vi var på tävlingen, inte speciellt ansträngande men antagligen hinner kroppen i fatt när det får vila och idag har jag varit jättestel!

Martina och min mor och Henke kom vid 12-tiden. Martina värmde upp Zina åt Sofia och skrittade sedan av Etou. Efter det blev det tur på Never och Rayon. Martina och jag pratade skit och hade jättekul. Så som vi alltid har när vi ses. : ) Hoppas att det blir fler gånger, och Sofia med. För hon föreslog att Martina skulle komma ner på långhelger och lov med Elba. Arbete utbyte mot husrum och privatlektioner. Vi får väl se vad Märta säger.
Mamma var glad att se mig i alla fall. Tror jag. Hon verkar ha saknar mig en hel del därhemma. Konstigt nog... De gick ut och letade svamp, hittade massvis men ingeting att plocka i. Typiskt.

Sen efter att de hade åkt hem så åkte vi till Grevagården och tittade på kvalitén för 4åringarna. Såg Emelie och några fler. Ingen 10-10, men en som fick 9-9 och kom 2:a efter Jens Wickström.
I morgon är det hard work. På måndag jobbar vi undan snabbt och åker in till stan med Emelie V Essen och shoppar. Det blir nog skoj. Inte för jag ska köpa ngt men Sofia ska köpa en antenn och en antennsladd åt mig och min boxer. Det ska bli skönt med egen tv.

Smart som jag är så tvättade jag båda mina par ridbyxor igår. Fick använda ett par gamla, asfula, jättepösiga. Sofia och Christoffer fick sig i alla fall ett gott skratt. Jag med. Martina, Marie, Mamma och Henke också. Jag ska aldrig mer använda dem. De var till nödnödfall. Det blir inga mer sådanna fall.

Beate har förgyllt min dag idag. Hon är knäpp, det vet alla sedan innan, men idag visade hon prov på extra knäpphet. Vi ska väl inte gå in på deltalj men... Ja, hon verkar inte ha alla pommes frittes på tallriken. Fast hon är lika gullig ändå. :)

Eftersom jag ska åka hem i helgen så vill jag dra ihop alla mina gamla kompisar för att göra något riktigt skoj. Antingen festa, eller gå ut och äta. Jag hoppas på det sista, men som rinner ut i den första. :) Känns som jag behöver göra om min misslyckade helg från förra veckan... Lite. Men då är dock inte Tove hemma. Skittråkigt.

Jaja, dålig uppdatering idag men detta berodde på 4 timmars väntan på Grevagården.

P

Kommentarer
Postat av: Beeeea

Haha vad bra att jag gjorde . Har svävat på moln hela dagen ( och käkat pommes) :P

2008-09-14 @ 03:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback