Lunchrast

Nu på lunchen ska vi äta soppa och pannkakor. Jag har "klagat" lite på maten på sista tiden, eftersom jag inte äter svamp osv, men nu var det pannkisar. Det blir smaskens!

Idag var vi klara med all ridning innan lunchen och det är fan bra gjort. Sen ska vi sköta alla och löshoppa typ 4 stycken, samma som förra veckan. Adonis, en av treåringarna, åkte idag. Fan vad skönt. :)

Jag måste nog ner och hjälpa dem med maten. Duka och sånt roligt. Jag hoppas jag får följa med Christioffer sen till Clifford. Han stod på en anläggning nära Hacke och jag vill ju se hennes stall så... Men jag lär väl få stanna kvar och sköta alla  5259 hästar i stället.

Ha'et.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback