Make it mine

I don't wanna wake before
The dream is over
I'm gonna make it mine
Yes I, I know it
I'm gonna make it mine
Yes I'll make it all mine

I keep my life on a heavy rotation
Requesting that it's lifting you up, up, up and away
And over to a table at the graditude café

And I am finally there
And all the angels they'll be singing
I, la la la I, la la la I, la la la la love this

Jag peppar. Jag peppar. Jag peppar. Jag peppar. Jag peppar. Jag peppar. Jag peppar. Jag peppar.
Sen när jag har peppat så här mycket så kommer säkert allt skita sig, men det skiter jag i, för det kommer inte hända.

Fick förresten ett sms av Christoffer idag, igen... : ) De skrev: "Trynet är såld! Hoppas du snart är bra och kan komma igång jobba igen. Ha de"  - aaawh. De saknar mig! : )
Jag har lite överskottsenergi. Lite bara. Och Jason gör mig på så sjukt bra humör.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback