Minnen

Minnen har vi allihop och vissa minnen sitter starkare än andra minnen. Vissa minnen har printat in sig och har sin plats i den organiserade hjärnan.

Minnen som för mig är betydelsefulla är alla mina hästminnen. Det finns många hästar som givit mig så mycket. Självklart är de alla de hästar jag har haft.
I kronologisk ordning.



Den första, sötaste och den som gjort mest.
Symfoni f. 1994-2008
Du har det bäst där du är idag.
Du är ett minne för livet. Du gav oss alla så mycket.
Sista ägare Sofie Johansson





Den snällaste och bussigaste
Nimrod härst. okänd, f.1990
Äagre fam. Öhman



Den mest puckade & mest skönt att slippa,
Tobago
, tyvärr ingen bild, härst. okänd, f 1996
Ägare Lotta Bengtsson





Den mest saknade och min bästa kompis,
Melissa e. Torero, ue. Dansk import, f. 1997
En individ jag sent kommer glömma
Äagre Mia Åhagen, till salu





Den mest älskade, saknade,
efterlängtade & den med det
största hjärtat
Don Laurie e. De Niro, ue. Donnerhall f. 2001
Du gav mig den största lyckan i hela världen.
Exp. Holland


Alla har sin speciella plats med de sista två har de bästa.



God natt.
P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback